Sjufanihelvete!

Fråga mig inte var sju kommer ifrån i min rubrik. Men det är precis så det känns just nu. Jag vill helst av allt vända på mig, dra täcket över huvudet och sova. Sova, sova, sova.

Jag vet att jag är sjuk rätt ofta och att jag har haft rätt mycket åkommer och sjukdomar. Som nu är det inget speciellt mer än halsont, snorig, ett öra som känns bättre att amputera bort än att behålla. Men det finns en sak som är speciellt också den här sjukdomsomgången. Jag har näckspärr. Så in i helvete ont. Jag har aldrig haft det förut och kunde inte föreställa mig att man på riktigt inte ska kunna röra sig. Vill ni veta exakt hur lätt det känns att försöka sätta sig och plugga när man inte kan röra huvudet? Vill ni veta hur gärna jag vill skita i att plugga överhuvudtaget sådana här dagar? Men det går inte, jag ligger redan efter och tentan närmar sig med stormsteg. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH...................................................Förlåt, jag råkade röra huvudet. Är det någon som är expert på det här med nackspärr? Kan man göra något åt det? Hur länge sitter det i? Fan. Det är inte min torsdag idag.

Jag drömde dessutom en mardröm i natt. Jag drömde att mina föräldrar skulle skilja sig och att jag och mina syskon bara skulle få träffas en gång i halvåret. Vi alla barn fick panik och blev helt bestörta men pappa ville hellre åka till kommunhuset och lämna in papper än att diskutera saken. Det lustiga var också att jag i drömmen tänkte "Nej, nu får jag vakna för jag orkar inte med det här". Och så vaknar jag upp till sanningen att jag har en stabil och underbar familj....eller iaf underbar :P

Jag återkommer senare och ska då försöka ha en poäng att leverera.

Kommentarer
Postat av: Dede

värm en vetekudde o ha på nacken! :) hoppas det hjälper.

2009-10-10 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0