"Man vet aldrig vad man kommer hem till när man är med dig"

Calle har sagt så till mig. Jag vet inte om det var en komplimang eller inte. Vad tror ni?

Jag ska förövrigt försöka börja blogga på allvar. Idag kommer man hem till en sån Tess, en Tess som är rätt inspirerad trots extern redovisningen som hånler mot mig och ett öra som värker.

Jag har dessutom kommit fram till att jag blivit en lyxrökare. Jag har de senaste dagarna rökt en cigg om dagen. Den här ciggen tar jag på kvällen efter maten. Då den smakar som allra bäst. Lyx. Dessutom röker jag när det är fest eller en underbar cigg stämning. Lyxrökare, helt enkelt. Testa själva att vara det, det sätter lite extra glans på tillvaron. Det känns som om man unnar sig själv något varje dag.

Kommentarer
Postat av: sara bangar inte

tess du är underbar. haha. jag är glad för din o calles skull. vi MåStE synas snart. <3

2009-10-07 @ 12:05:28
Postat av: Calle

Haha, jag menar det bara på ett bra sätt :) <3

2009-11-12 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0