Jag knäckte koden!

Jag har kommit på de här populära bloggarnas hemlighet. De uppdaterar ofta. Det skriver en mening, lägger in en bild och så hipp, happ vill alla läsa. Det är något magiskt med bloggfenomenet. Vad får alla människor så otroligt intresserade av främlingars bloggar? Jag förstår det inte och då har jag ändå studerat 60 hp sociologi.

Hursomhelst så skriver jag ju det här enbart därför att jag har kommit på att jag måste uppdatera ofta. Men nu kommer jag till felet nummer två. De här människorna som uppdaterar sina bloggar i tid och otid har ju ett liv där de får inspiration ifrån. Vill ni veta exakt hur mycket inspiration man får av att sitta med boken ner i "Att förstå extern redovisning?"? Jag ska försöka... Idag lärde jag mig om KFA om man inkluderar moms och kredit, jag har också lärt mig om anläggningstillsgångar. Haha, anläggningstillgångar...Det får mig att tänka på... Mitt förhållande? Kan relationer vara en anläggningstillgång? Eller är det mer en omsättningstillgång? Det kan ju onekligen vara lite rulijans på folk i ens liv ibland.

Hm, jag tror inte det funkar att bli inspirerad av tentaplugg. Jag återkommer när något faktiskt händer på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0