Listan.

Jag hittade en rolig sida som innehöll massor med listor. Sidan hade uppkommit pågrund av svenskar tydligen är det folket som är mest besatta i listor. Sedan går det ju att diskutera sådan statistik, men lite småkul är det ändå. Hursomhelst så kom jag då på att jag ska börja göra listor på denna blogg. Lista olika saker och kommentera det. Idag snodde jag en lista bara för att den var väldigt rolig, men detta kommer inte hända i framtiden.

Riktiga vänner:

- Låter en inte knarka
- Hämnas din död
- Håller upp ditt hår när du spyr
- Skyddar din drink från rohypnol
- Lånar pengar och betalar aldrig tillbaks
- Snackar inte skit om dig i sin blogg
- Hjälper dig att förtränga
- Hjälper dig med skolarbetet trots att du är dum i huvudet
- Ger dig hänsynslöst ärliga svar

Jag säger bara en sak- word. Och på något vis fick den här listan mig att tänka på mitt förhållande med min älskade Calle :)

Dåså, då kör vi. Då blir det dags för listbloggen och öka statistiken en del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0