Det här med sysselsättningsproblem

Jag tycker det är så roligt med alla olika frågeformulär och skit som cirkulerar på bloggar och liknande. Det som är roligt med dessa är att alla skyller på att de har sysselsättningsproblem och att det är därför man svarar på dem. Jag har själv gjort detta och jag hade förmodligen också sysselsättningsproblem, men fortfarande finns det ett faktum som säger att det är lite kul att få stå i centrum och få folk att läsa om bara MIG, MIG, MIG! Vi alla har en liten exhibitionist (fan vad svårt det var att stava...) inom oss och nu får vi på ett blygsamt, svenskt sätt leva ut detta behov. Men det var inte detta jag skulle prata om. Faktum är att jag surfa runt på lite bloggar och hittade faktiskt ett ganska roligt frågeformulär. Det roliga med det är att 1. Det fyller ingen poäng överhuvudtaget. 2. Svaret skulle kunna bli exakt samma på varendra fråga. 3. Mina tankar kring vem som skapat detta frågeformulär fyller en enorm humorfaktor. För att bevisa detta tänker jag, naturligtvis, lägga upp frågeformuläret och genomföra det.

Bläddra igenom alla sms och räkna till tio,
det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.  (Redan här börjar man ju fundera på det här med sysselsättningsproblem. Vem kommer ens på en sådan idé? Två, det går att svara samma sak varje gång.)

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Älgar dig med. Pussar. With suger on top.  (Det blev ju lite komiskt att just det smset var från min pojkvän)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
... Och sen lägger jag patiens! Fniss. Mer Ika åt folket. Kram  (Även detta fyllde ju en enorm humorfaktor)

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jag vet vad du menar. Jag har kommit fram till att Jonas Haglund alltid kommer ha en speciell plats i våra hjärtan. Kram

4. Vilket sms blev du mest berörd utav?
Tur att du snart är här. Pussar =)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Likväl är det förkastligt. Youtuba you're so vain av Carly Simon också! Vad tror du om att omarbeta texten och duetta för fyllebarnet?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej! Igen, det skulle vara kul att vara med er på lördag istället för något annat. Skulle bara säga det...Läs på...

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Hahaha. Jag gråter. Chihuaha på pinne :P Pussar

8. Vad vill du höra mest av allt?
Typ 0,5 tanke ifrån bakfyllepanikångest, hjälp!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Saknar din röst älskling.

10. Din mest romantiska replik?
Aaaaaaaooooouuu!

Jag kan inte ens kommentera dessa resultat. Jag tror det talar för sig själv.

Dagens person: Richard. För att du alltid är så rolig =)
Dagens citat: "I'm going August Brant on you now"
Dagens fråga: Ja, vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0