Den lata bloggaren

Jag har skaffat mig en twitter. Ni kan kolla in det på www.twitter.com eller läsa min twitter på www.twitter.com/Kleopatra__ (Det är två underline efter). Eftersom detta inte kräver mycket alls, utan är som en mikroblogg så ägnar jag mig mer åt denna än åt min blogg. En blogg kräver mer. Jag tycker inte om när andra saker kräver mer, jag kräver hellre själv mer.

Igår fyllde Madelene 21 år. Det känns spännande att ha en äldre kvinna i vårt umgänge.

Annars så är jag just för dagen, även om jag sitter fast inomhus med böckerna, väldigt glad av vårkänslor. Det känns toppen att det ska bli vår. Jag ser framemot allt det roliga vi ska göra i solen. Dricka vin, dricka kaffe, sola på en bänk på Campus, åka till Norrköping, Kolmården, fira födelsedagar, shoppa, ta fram skosamlingen, ha lite tentaångest. Av någon anledning känns det som att allting kommer bli bättre bara det blir vår och sommar. Ibland är man så enkel.

Förövrigt är svensk musik verkligen underbart.

Dagens person: Madde.
Dagens citat: - El är cockerspanielns lillebror. - Är han??
Dagens fråga: Annars då?

Kommentarer
Postat av: sara bangar inte

twitter? det måste va någon ny student-trend-tenta-ångest-sida? haha, gud så jag saknar dig Tess, usch livet är så ensamt och tråkigt den här årstiden. vi måste styra upp en linköpingbesök snart tror jag (jag och bilen alltså)

<3

2009-03-10 @ 07:49:29
Postat av: Madde

Nån måste ju bidra med lite mognad också. Kramar

2009-03-11 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0