Tvångstanke och feberyra.

Har ni någonsin träffat sådana där människor som ni verkligen inte kan vara er själva med? Sådana där som gör en smått osäker, för man vet inte hur man ska bete sig för man kan inte vara sig själv. Dom är sjukt störande.

Äh, jag vet inte vad jag försöker säga. Fick en tanke om att jag skulle försöka blogga igen. Tror jag skjuter upp den tanken, som så mycket annat. Det som inte finns här, finns där och jag är åtminstone här. At the moment anyway.

Jag har, mot alla odds, haft en fantastisk sommar.  Men sen så har jag också anat sedan tidigare att jag fungerar som bäst mot alla odds.  Mycket vinlycka och andra oslagbara minnen.

Jag längtar faktiskt till skolan. Det är nog dags för att dansa hela natten lång och stimulera hjärnan dagen lång. Jag ska läsa dubbelt i höst, känner mig mäkta överambitiös och som att jag slår CSN lite på fingararna. Det gör mig lycklig.

Förövrigt har jag feber... Min första lediga vecka på sju veckor och jag har feber. Och ont i halsen. Och ont i örat. Och i huvudet. Jag har nog lite ont i själen också för jag känner mig lite lost.

Jag tänker förövrigt skita i allt vad 9-5 jobb heter, Svensson liv och annat skit. Jag får panik av bara tanken. Och jag och Panik har varit bundsförvanter länge nog. Dock fortsätter vi nog ett tag till. Tills tiden är redo, så att säga...

Nu ska jag sluta skriva två meningars stycken som om jag försöker att vara någon Samuel Beckett.  Jag behöver inte vara Samuel, jag är Tess.


Kommentarer
Postat av: M-ass

Härligt med ett nytt inlägg. Du är Tess, och ingen annan gör det bättre än du. "Vrålgott".

2009-08-12 @ 18:13:27
Postat av: Dede

Rätta takter! Och framför allt helt rätt FORUM! :D

2009-08-14 @ 19:08:41
Postat av: Calle

A: Ja, det är verkligen irriterande med sådanna, och ibland blir det värsta att man själv försöker göra sig till något man inte är för att passa ihop i sambandet eller gemenskapen.



B: Hoppas du är kvar här mycket längre, dock försvinner du ju till en annan plats snart, men du finns ju i alla fall kvar några knapptryckningar bort :)



C: Whii :) Sparka dem lite på knäna från mig.



D: LittlePiggieflu är inte snäll, men den går över ganska snabbt :) Och själen kommer lösa sig under hösten ^^



E: 9 till 5 är i alla fall bättre än 7-11 :P



F: Lite sär skrivning där :P

2009-08-14 @ 19:36:35
Postat av: sara bangar inte

åhh äntligen kom jag på din bloggadress, har fått en ny dator så alla favoriter va ju bara att glömma..

haha föresten jag såg en bild på markass eller va du kalla honom, han ser ut som en riktigt såndär rolig människa och såsom du beskriver honom ser han ut, alltså URKUL. vilket klämkäkt ord föresten. jag kommer o hälsar på dig i linköping i höst tessiman, det är en sak som är säker, du kanske gått runt och tyckt att va skönt att slippa sara, men se det kommer du inte få göra länge till, när du minst anar det står jag där och då får ingen banga!

2009-08-15 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0