Samtal med Calle igår kväll

Eftersom detta är ett modernt bloggfenomen, att citera samtal, så tänker inte jag vara sämre. Ett typiskt samtal mellan mig och min pojkvän redovisas nedan:

Jag: Visste du att det finns sådana här lakan som man kan glida runt på?
Calle: Latexlakan, ja...
Jag: Vad ska man med sånt till? Glida runt inoljade eller?
Calle: Ja....det är väl lätt att skölja av.
Jag: Tänder folk på inoljning?
Calle: Jag tänker mest att folk är som folk är...Så det är klart att folk kan tända på inoljning, det finns ju dom som tänder på Michael Jackson.


Dagens person: M-ass. Jag vill hoppa runt lite till divorna och vara glad. Saknar dig.
Dagens citat: Jag: Jag tror att jag måste citera det här samtalet någonstans, it's a must.
Dagens fråga: Kan inte ni skriva in lite underbara citat som ni upplevt på sistone?

Kommentarer
Postat av: Dede, who else?

Hahhahah..."det är klart att folk kan tända på inoljning, det finns ju dom som tänder på Michael Jackson." True story! :D



Återkommer med citat. Har asgarvat till allt möjligt konstigt sen jag flyttat in här men nu står det still där uppe..

2009-08-29 @ 10:01:04
Postat av: Calle

Haha. Ibland får jag till det. :)

2009-08-31 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0