Kylskåpspoesi på kvällskvisten

Jag vet inte riktigt om jag förstår innebörden i kylskåpspoesi, men jag tänker använda ordet för att jag älskar det.

Här kommer en dikt som är tillägnad Madde. (Början på nya Please disturb? Vi kan döpa den till "Lämna mig ifred för i helvete" =P)

Rusningstrafik.
Jag ligger någonstans på motorvägen.
En häst skenar förbi.
Fjärtar.
Jag blev som Regina.
Och han är en idiot.
Korrumperade kommunpolitiker.
Lite böghångel. Hett.
Du är verkligen min bästa vän.

Vackert, vackert.

Dagens person: Madde. (Jag tror hon har rekordet nu.)
Dagens citat: Jag har ett jättekul citat som jag skulle vilja skriva men vet inte om det är lämpligt. (Det är det om kvinnliga former och uppskattning).
Dagens fråga: Är det någon som är riktigt duktig på regressionsanalys?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0