Uttråkad, det är söndag i hela luften


1. Vad heter du? Therese
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Therese eller ett namn med en historia bakom sig
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Robin, om jag hade blivit en kille.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? -88
6. Vart bor du? Linköping
7. Bott utomlands? Ja, tyvärr
8. Flyttat antal gånger? 9
9. Vart skulle du vilja bo? Stockholm
10. Vilken skolklass? Sociologi 1
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig (haha, jag borde få pris för det svaret)

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170 cm
2. Hur mycket väger du? Tillräckligt
3. Hårfärg och frisyr? Långt och svart
4. Ögonfärg? Gröna
5. Mest nöjd med? Att jag har haft förmågan att samla på mig de vackraste skorna i världen
6. Minst nöjd med? Att jag inte har köpt de lila skorna på DNA
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, men funderar lite på det...

FAVORITER
1. Filmer? Beror på studen
2. Låtar? Just nu är det Janis iaf
3. Årstider? Höst
4. Mat/dryck? Lövbiff vore gott just nu och dryck är väl kaffe eftersom det aldrig är fel.
5. Djur? Silverfisk
6. Färg? Lila
7. Parfym? Christian Lecroix
8. Tv-program? South Park, jag ska gifta mig med Cartman.
9. Ämne i skolan? Samhällskunskap
10. Sysselsättning? Umgås med Madde och Marcass. Det blir aldrig fel.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Grå/vit/svart höstjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Olika varje dag beroende på kläder
3. Favoritfärg på kläder? Lila och svart
4. Favoritmaterial på kläder? Oj, det var en sak jag aldrig funderat på...
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag vill ha lila skor från DNA, fuckface!
6. Favoritaffärer? Överallt där det finns fina skor.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på hur mycket pengar CSN är villig att låna mig.
8. Favoritmärke? Vagabond
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Conny
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Cigg, tändare, nycklas, mascara och en handlarlista
b) Jobbväska just nu? Vad fan är en jobbväska? Det var ett nytt ord. Jobbväska...låter som en jobbig väska.
c) Handväska eller liknande just nu? Alldeles för mycket.
3. Vad är du beroende av? Cigg, Madde, mamma, kaffe och sömn
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Varför i hela världen skulle någon vilja veta det?
6. Vad tror du på? Att det inte finns något som heter fyllelogik.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Marcusfrälsta
8. Vad köpte du senast? Cigg i natt
9. Har du nåt husdjur? Jag har en Alf.
10. Var bor du?  Linköping i en mysig etta.


Dagens lirare: Madde och Marcass. För att ni finns och för att ni står ut.
Dagens citat: "Varför går vi på den här cykelbanan bredvid en åker? Det är så mycket åker här.."
Dagens fråga: Vem shottade i min ljusstake?


Kommentarer
Postat av: RockHard

haha! Vem shottade?

2008-10-26 @ 18:34:20
Postat av: Marc-ass

Hädanefter utgör din blogg de Marcusfrälstas heliga skrift.

2008-10-29 @ 16:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0