Denna vackra, eviga vänskap.

Vad vore mitt liv utan dig?
Vem skulle jag prata med om allt och inget?
 Vem skulle jag analysera allt med, vända och vrida på världsproblemen med?
Vem skulle jag dela all denna underbara ironi som finns i världen med?
Med vem skulle jag skratta så jag dör?
Med vem skulle jag fnittra så som bara vi kan?
Vem skulle jag rocka dansgolvet med och vem skulle väcka mig till liv?
Vem skulle rätta mig när jag har fel och vem skulle förlåta alla mina snedsteg?
Vem skulle jag utbyta en blick med och veta exakt vad den personen tänker och känner?
Vem skulle jag dela alla mina hemligheter med?
Vem skulle jag dricka kaffe med?
Vem skulle dela en cigg med mig och säga "jag förstår"?
Med vem skulle jag vara världsbäst med?
Vem skulle jag dela allt med?

Du är det vackraste jag har. Vår vänskap, vår underbara 13 år långa vänskap, vinner alltid. Vi vet det. Angående vår teori om ordens betydelse för intelligensen och friheten, så har jag upptäckt en begränsning. Jag har inte friheten att med ord berätta hur dyrbar du är för mig.




Dagens lirare: Madde, självklart.
Dagens citat:
M: Hihi, var skvallriga vi är och leker världsbäst hela tiden.
T: Ja, men några måste ju vara så också för att det ska bli balans i samhällskvoterna.
Dagens fråga: Vad innehåller en B52 egentligen?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem kan drinkar, om inte mamma... Finns några varianter, men 1 del Kalua,1 del Baileys och 1 del Cointreau. Häll i ett shotglas med en sked så det skiktar sig. Om man tänder eld på det blir det en störtande B52, om man är i Prag byter man Cointreau mot Absinth!Skål och Kram!

2008-10-25 @ 14:33:53
Postat av: Anonym

2008-10-25 @ 14:34:33
Postat av: Dottern

Haha, vad underbar du är mamma! Och folk undrar varför jag är som jag är? :P

2008-10-25 @ 15:22:56
URL: http://minkafferast.blogg.se/
Postat av: Marc-ass

Ni är såna vackra människor båda två! Ni börjar bli som en drog för mig, får nog abstinenssymptom snart...

2008-10-29 @ 16:44:11
Postat av: Madde

Kan bara hålla med marc-ass, ni borde som ciggpaketen komma med förebyggande informationstexter, så att man förstår vad man ger sig in på och hur beroendeframkallande ni är.

2008-10-31 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0