Undersökning

Om jag släppte en bok, skulle du läsa den då?

Om nej, därför att...
1. Du läser inte.
2. Du tycker inte om mig.
3. Du tycker om mig, men tror att boken skulle vara skit.
4. Du har inte råd att lägga pengar på böcker.
5. Du har inte tid att läsa.
6. Det skulle total förstöra din image.

Om ja, därför att...
1. Du älskar att läsa och ger allt en chans.
2. Du tycker om mig och vill ställa upp.
3. Du tycker om mig och du skulle vara jätteintresserad av innehållet.
4. Du har råd och vill visa att du kan köpa vad du vill.
5. Du har inget bättre för dig.
6. Det skulle vara väldigt bra för din image.

Ärliga svar, tack. Annars dör hela jävla idén. Jag lovar att inte bli arg om ni svarar nej, jag kommer självklart resonera som så att ni inte vet vad ni missar, att ni bara lever era liv till hälften och att ni ändå inte skulle förstå vad jag skriver om. Dig själv framför allt!

Kommentarer
Postat av: Donnan över alla donner.

Jag ska fatta mig kort!

Du har haft och har fortfarande ett händelserikt liv, älskar att prata med dig om dina galenskaper :)
Jag har egentligen inte råd, men tar alla småpengar jag har för att kunna läsa den. (om du nämner mig i boken?)
Seriöst, JAG KÖPER BOKEN FÖR ATT JAG ÄLSKAR ALLT MED DIG!!

2008-03-06 @ 22:22:27
URL: http://angelicaoervall.blogg.se
Postat av: wio(vill också nämnas isf?)

Ja-nr 2

2008-03-07 @ 20:08:20
Postat av: Madelene

förutsätter att jag får vara med och skriva den

2008-03-09 @ 19:22:06
Postat av: Sara (TES)

JA, anledning nummer 3 (och nummer 4 på skämt)
;)

2008-03-10 @ 13:04:32
Postat av: cu

Jag tycker det aer lite lagt att kraeva att jag skulle koepa skiten foer att laesa den. Jaevligt lagt. Jag skulle nog ga sa langt som att fraga om jag kan fa ett exemplar. Men jag taenker inte ga in pa Bokia och koepa den. Hur som helst skulle det nog mest vara foer att vissa nago nslags kosmiskt stoed foer dig som maenniska. Du lyssnar lite foer mycket pa vad Jonas Gardell har att saega foer att jag ens ska ha nagon foerhoppning om att faktiskt aegna langtidsminne till vad oegonen laeser. Det kanske later lite hart, men du far ju medge att gubbfan svamlar.

2008-03-11 @ 02:46:49
Postat av: sofia

Självklart Ja, och all of the above på den asså.
men måste säga att nr 6 verkar stämma in bäst på mig. Jag menar, its tezzie vezzie som skrivit. aka status

2008-03-12 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0