Stockholm i mitt hjärta.

Jag hade jätteroligt nu på morgonen. Jag hade på mig Max Stockholmströja när jag gick min dagliga tur till Starbucks för att köpa morgonkaffe. Känner fortfarande att Totally Swedish kommer att rädda mitt liv här i London, då de säljer Zoega kaffe. Men i alla fall så tror jag att jag har nämnt att många frågar mig efter vägen i denna stad. Jag tolkar det som att jag är en naturlborn Londonbo. Iaf så hände detta mig imorse också, då jag bär min Stockholmströja... det roade mig ett tag.

Jag är kär.... i London. Vill ha helg. Jag förstår inte hur jag någonsin ska kunna vänja mig vid att bo i Sverige, när jag väl vant mig vid det här. Ungefär som jag i början inte förstod hur jag någonsin skulle kunna vänja mig vid att bo här. Men allting går fort och snart har jag en vardag här. Behöver dock lite mera umgänge. Men ska på grillkväll i Svenska kyrkan imorgon. Återkommer om jag träffar Jesus.

 Hyde Park.                                                      Min säng. 



 

Kommentarer
Postat av: Foxy

Din lilla skitunge... "när jag va ung"
*morrar på*
Hoppas du får det skitbra där borta nu... vill oxå va där juh!!!
KRAM

2007-09-18 @ 16:32:57
URL: http://ladyfoxyfoxie.blogspot.com/
Postat av: hurdy gurdy man

Zoegas är ju för i helvete inte svenskt. Aldrig hört nåt så galet galet.

2007-09-18 @ 22:45:55
Postat av: Therese

Zoega är visst svenskt, det startade i Landskrona... Vilket iofs kanske inte tillhör de mest civiliserade delarna av Sverige. Men det är fortfarande Sverige, min vän.
Till Foxy:
Jaa, när du var ung :P

2007-09-19 @ 10:46:36
URL: http://minkafferast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0