May you please följ the grupp?

Helgen har varit helt underbar. Tröttsam och brännande (i alla fall för mig), men otroligt rolig. Fortfarande går allt upp och ner med familjen och barnen. Men alla säger åt mig att inte oroa mig så mycket, men det är inte alltid så lätt. Föräldrarna kan vara svåra att prata med och barnen är så som barn är ibland...Skitjobbiga! Däremot är det ganska härligt att gå in på andra veckan, desto fler ggr man gör allting, desto lättare blir det. Jag hoppas på att det här ska funka galant snart.

I lördags träffade jag Madde och Elin. Dagen var otroligt rolig och jag har nog inte skrattat så mycket sedan jag kom till London, var nog behövligt för oss alla tre.

  Vi besökte vår vän Mr. Big. Men han var inte så stor.

   Vi fick lite olika känslor och tanka av Mr. Big. Sturbucks gör förövrigt världens godaste latte.

 Den här mannen är till Mårre. Han var inte en del av vår turistgrupp. På vägen mot London Eye finns det väldigt mycket turister och vi hade väldigt roligt åt en grupp som bar sina ryggsäckar på magen. Det hela hade varit ännu roligare om de hade varit svenskar, men tanke på att vi halvskrek: Titta på den där! För övrigt är det jättemånga turister i London som frågar mig efter vägen och sådana saker. Känner mig stolt, det borde betyda något. Dessutom har jag t.o.m. kunnat svara på en fråga en gång. En gång svarade jag utan att veta svaret också. Undra hur det gick för dem...?

 Jag har fortfarande roligt åt att jag fick dem att hoppa. Men jag var ju också guideledaren.

  James Bond vaktade alla galna turister som ville åka London eye. Han hade snor i näsan, upptäckte Elin.

 Madde var väldigt fascinerad av London eye. Hon har bara en varning kvar i gruppen. Man måste hålla sig till gruppen, annars får man skylla sig själv och hon sprang iväg som en galning, så nu har hon en varning kvar. Sedan får hon skaffa sig en ny grupp att följa...

 Jag och Elin var mindre fascinerade, vi hade mest handsvett. Sedan berättar Madde att det står att man inte ska luta sig mot dörrarna, please... När vi däremot var nere på marken igen höll både jag och Elin med om att det var en cool upplevelse och en fantastiskt utsikt.

Nu har jag också haft en tvättkurs över msn. Mamma var en väldigt bra instruktör och jag hoppas jag ska klara av att tvätta nu, det börjar bli oundvikligt. I helgen ska vi försöka leva billigare, lycka till...Allt är dyrt i den här staden. Jag vill dricka vin också. Vin är bra för själen i den här staden. För övrigt gjorde jag och Madde jätteroliga skämt förut om brats without cash goes Au- pair. Det var otroligt vad vi var på. Synd bara att det föralltid bara kommer vara hon och jag som fick höra oss när vi var på topp.

Nu måste jag städa mitt rum and the rest of you, may you please följ the grupp?




Kommentarer
Postat av: hurdy gurdy man

Sweet.

2007-09-17 @ 19:58:22
Postat av: Therese

Byter du ofta namn?

2007-09-18 @ 12:28:53
URL: http://minkafferast.blogg.se
Postat av: Mamsen

Oh vilken härligt helg! Önskar att kag varit me´!
Bra att instruktionerna gick fram. Kanske en framtid för mej Washing instructions for dummies.

2007-09-19 @ 12:23:28
Postat av: maestro fjrotissimo

Det händer väl. För övrigt ser mazelene ut som ett skogstroll på fjärde bilden. Bahahahaha, yes she does... sweet jesus its almost scary..

2007-10-08 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0