Jonas Gardell

I natt när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på om min blogg skulle visas om man googlade "Jonas Gardell", om jag använde Jonas Gardell som rubrik. Sedan kom jag fram till att "Att vara Alex Schulman" kanske skulle vara en bättre rubrik, men eftersom jag nu nämnt honom kanske det funkar ändå. Jag ville inte använda det som rubrik för jag vill inte vara Alex Schulman och jag skiter faktiskt i hur det är. Däremot Jonas Gardell... Jag tror jag skulle bli en bra Jonas.

image31      Undra om Madde tycker att han är söt. Hon har ju lite förkärlek till blonda pojkar, gärna pottfrisyr... Så det kanske blir det han faller på.

Den här dagen har inte börjat bra.

Kommentarer
Postat av: Mårre

Kan du inte testa och döpa ett inlägg till "Mårten Fintling". då får jag ju fler träffar på google..
Du vet "flest träffar på google när man dör vinner..."
Kram!
/Mårre
Ps: notera min mailadress...

2007-09-19 @ 16:37:53
Postat av: Mårre

Kan du inte testa och döpa ett inlägg till "Mårten Fintling". då får jag ju fler träffar på google..
Du vet "flest träffar på google när man dör vinner..."
Kram!
/Mårre
Ps: notera min mailadress...

2007-09-19 @ 16:38:17
Postat av: Mårre

Det var inte meningen att vara tjatig.. Det bara blev så...

2007-09-19 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0