Gör en alla andra...

1. SÄTT DIN MUSIK PÅ BLANDA
2. KLICKA PÅ NÄSTA KNAPPEN EFTER VARJE FRÅGA.
3. ANVÄND SÅNGTITELN SOM SVAR PÅ FRÅGAN.
4. FUSKA INTE!!

1. Hur mår du idag?
Cry together (Hm, jag som känner mig väldigt glad...)
2. Kommer du komma långt i livet?
All I want for christmas (Detta kan vara smått svårtolkat...)
3. Hur ser dina vänner på dig?
San Francisco ( Tar det oerhört positivt)
4. Kommer du gifta dig?
I thought you said summer is gonna take it all away ( Jippi...)
5. Vad är ditt livs themesong?
Cool people suck (Haha, det här är för bra för att vara sant..)
6. Vad är din livshistoria?
Downhill race (Vägrar påpeka det. Vad är det för jäkla fråga? Väldigt bra låt, dock)
7. Hur är skolan för dig?
(Slut?) Alkoholen
8. Hur kan du komma framåt i livet?
All that jazz (Hm, tror inte jag förstår det här. Ska jag börja dricka whiskey?)
9. Hur kommer imorgon att vara?
This ain't no way to live (Men vad fan då...)
10. Vad är det bästa med dina vänner?
The letter (Ja, jävlar vad skrivkunniga de är mina vänner...)
11. Vad har nästa vecka i lager för dig?
Ballroom blitz (Ska jag träffa någon Steve och Andy?)
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Life's a beach
13. Hur är det med ditt liv?
Dansar aldrig nykter ( Fan, vilken usel låt...)
14. Vilken låt spelas på din begravning?
Love Machone ( Oh, skulle jag absolut inte ha någonting emot)
15. Hur ser världen på dig?
Kids who wanna play with the dead (Muhahaha)
16. Kommer du ha ett lyckligt liv?

Hultfredsfestivalen (Hum, det låter ansträngande...)

17. Vad tycker dina vänner om dig?

La bomba sexy (Well, thank you my skrivkunniga små filurer)

18. Har du en mörk och djup hemlighet?

U.G.L.Y (Haha, är det en hemlighet att jag är lite väl ytlig ibland?)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Surfin U.S.A (Nu förstår jag inte igen...)

20. Hur kan jag göra mig själv glad?

I can't decide (Låten gör mig glad iaf...)

21. Kommer jag någonsin ha barn?

Monkey Buisness (Sjukt kul...)

22. Vilken låt beskriver bäst den du är attraherad av?

I wait (Jag är ingen passiv jäkel

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Long lost penpal ( Ja, barn... ta hand om varandra. PeAze)

24. Vad är ett bra tips till mig?

How soon is now (Hm, den här lär jag fundera på)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?

Smoke on the water (Gammal goding, längesen jag lyssnade på den...)

26. Vilken är min danslåt?

You spin me around (Bra skit)

27. Hur ser du på döden?

Let's talk about sex (Ännu en jag lär fundera mycket på)

28. Vad tycker du om sex?

Svenska hjärtan

Vem fan kom på de här frågorna?

Pratade med Daniel på msn idag.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Folk lär ju tro att du har en liten förälskelse på gång...kramar

2007-09-01 @ 18:30:13
Postat av: Therese

Och hur roligt vore inte det? Jag kan lugnt ta det.

2007-09-01 @ 19:12:29
Postat av: Daniel

Frågan är väl om jag kan ta det....

2007-09-01 @ 22:02:01
URL: http://allaandrasuger.blogg.se/
Postat av: Therese

Så hemskt är jag väl ändå inte? Och oftast är det inte vad folk tror som är det hemska, utan om det folk tror är sant... det är då det blir jobbigt. Och Daniel, jag lovar dig att jag inte kan bli kär i dig.

2007-09-02 @ 14:48:35
Postat av: Mäster Fjortiz

När jag läst svaret på första frågan var jag ju helt enkelt tvungen att läsa alla andra också. Helvete. Jävla fjortis. Ska döda dig, tror jag. Så jävla mycket fjortis, alltså.

2007-09-03 @ 17:38:56
URL: http://www.nawtythings.com/penis.html
Postat av: Therese

Tänker inte ta åt mig av någon som har en penissida, som hemsida...

2007-09-04 @ 18:11:43
Postat av: Maestro Penissimo

1) Varför inte?
2) Det är inte en hemsida, det är min "URL/Bloggadress". Skulle jag ha en hemsida skulle den nog handla om tuttar och i mindre utsträckning dvärgar.
3) Varför inte?

2007-09-05 @ 12:40:21
URL: http://www.nawtythings.com/penis.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0