Så, så var det med det.

Ibland har jag fruktansvärt tråkigt. Sanslöst tråkigt. Fast ibland undrar jag om jag utsätter mig för de här stunderna undermedvetet. Jag kanske gör det bara för att jag lättare ska kunna uppskatta något roligt? Jag kan strunta i att lyssna på musik, för att riktigt påminna mig om hur tyst och tråkigt allt är just nu. Jag kan låta bli att skriva till vänner och folk på msn och intala mig att ingen är rolig iaf. (Ta nu inte det så personligt). Sedan sitter jag mest och suckar jättehögt och tänker om och om igen hur tråkigt allting är. Att jag mår riktigt deprimerande dåligt också när jag har tråkigt. Jag brukar också ibland, när jag går lite wild n crazy, minnas då jag levde större delen av mitt liv genom min dator när jag var 14. Som tur är så gjorde ju Christian och Oskar det också. Ja, så brukar jag sitta och tänka ibland. Men samtidigt är allting jättetråkigt. Sedan, som ett mirakel, är stunden över. Då har jag inte tråkigt längre. Jag sysselsätter mig med saker, gör något. Allting känns bättre och allt det tråkiga är borta. Jag har jättesvårt att reflektera över mina jättetråkiga stunder, men jag tror att de enbart excisterar i London. Vilket är ganska ironiskt.

Förövrigt tycker jag och kommer alltid tycka att det är megastatus att jag har Picadilly Circus som mötesplats för kvällen.

Dagens lirare: Christian.
Dagens citat:  " That's what happens when you leave a whole bunch of good friends at home....and what have we learnt? Dont get friends". Christian till mig när jag hade hemlängtan. Hjälpte faktiskt.
Dagens fråga: Faktiskt något jag funderat jättelänge på, vad gör ickerökare när de väntar?

image56

Kommentarer
Postat av: Sara (TES)

tråkiga stunder existerar här i sverige oxå
det är nog bara det att man är mer van vid dom här..
men inte när man är med TES inte, KOOOOOM HEEEM; VI BÖRJAR OOOOOM IGEEEEEN

2007-10-10 @ 22:38:40
Postat av: incognito

Al'achbar. Ich bin eine grosse Internet-Berühmtheit.

2007-10-11 @ 20:39:24
Postat av: Från den som aldrig borde skaffat vänner

Alla kommer känna igen dig på stan efter det här, Internet- Beruhmtheit.

2007-10-11 @ 23:53:47
URL: http://minkafferast.blogg.se
Postat av: Mårten F

Nå, hur blev det?? kom du fram till om druknade katter flyter?

Saknar dig!

2007-10-12 @ 17:26:43
Postat av: RockHard

Måste bara säga att jag var med i nollegruppen Barbados!!! ;)

2007-10-13 @ 15:37:45
Postat av: Älin

Therese, tessy, du där..
Måste bara lägga till att det inte går att veta vad den skygga och relativt ostuderade ickerökaren gör då den väntar. Detta pga dess specifika beteende och allmänt tråkiga sätt att föra sig i livet. Detta kommer med andra ord att vara ett mysterium för oss.. Eller så slutar vi röka och ser efter, kanske får gå på ickerökarjakt och skaffa oss en sådan? (Jag har hört att de är lätta att köpa på den svarta marknaden i Kina)

2007-10-15 @ 22:30:34
Postat av: madde

aprapo ingenting...faan vad kul vi ska ha i helgen. som tur ar. massor av kramar

2007-10-16 @ 16:27:25
Postat av: al'achbar

Where are you guys?

2007-10-16 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0