Inte att förglömma!

Just det. Innan vår hemlösa incident så hade vi ju haft en toppendag!

Jag drömde mardrömmar hela natten till lördag, lördagmorgon är tuben nedstängd, Madde hittar inte bussen som går till mig, jag väntar i en och en halvtimma på henne, hon får gå en massa m.m, vi är jättehungriga, all mat som vi köper smakar skit, vi får varm choklad istället för café mocha när vi ska beställa kaffe, Mr M har inte tid idag heller att lämna tillbaka Maddes mobil, vi måste hitta en luftmadrass och letar över hela Oxford street utan resultat, vi får köa in på Pizza hut och sedan blir det svindyrt utan att vi förstår hur, sedan får vi stressa för att träffa "sovkompisen", sovkompisen dyker inte upp, vi blir hemlösa, pröjsar 114 pund, hittar inte hotellet, träffar på otrevlig vakt på privat område, nycklarna till vår hotelldörr funkar inte och sängen är minimal! London rockar!

Kommentarer
Postat av: prinsessan Elin

Yeah baby, Yeah! Smashin Darling, fancy a shag?

2007-10-08 @ 21:26:29
Postat av: Mamma

Jag tycker verkligen synd om er! Men...det är karaktärsstärkande,det är karaktärsstärkande,det är...Massor med kramar till er båda!

2007-10-09 @ 12:47:50
Postat av: madde

yes...that pretty much covers it

2007-10-09 @ 23:06:13
Postat av: cu

its like they say in the states: its only bingedrinking if you quit.

2007-10-10 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0