I light a cigarette cause I can't get no sleep.

Då var det dags att blogga igen. Jag har haft tre helvetiska dagar. Barnen var hemma från skolan och ansågs vara sjuka. Thea hade tydligen något extremt smittsamt virus som man fick utslag av, man var tvungen att duscha och tvätta händerna efter varje gång man varit i kontakt med henne. Men efter ett tag kändes allting väldigt fånigt. Jag och Barnaby har umgåtts med henne varje dag sedan hon blev sjuk och vi har inte fått ett enda utslag, så hur smittsamt kan det vara på en skala? Nu är de iaf tillbaka till skolan och jag är överlycklig.

Förövrigt är jag faktiskt lycklig över en sak här i London. Jag har alltid velat ha ett stammis ställe. Ett ställe jag går till och där personalen känner igen mig och vet vad jag vill ha. Och det ska vara ett ställe som är lite mer exotiskt än pizzerian. Och nu har det hänt! Starbucks, Victoria station. Starbuckspojken vet exakt vad jag ska ha när jag kommer innanför dörren. Dessutom får han mig alltid på bra humör. Han skämtar, bryr sig och ja, tjänar pengar på mitt kaffeberoende. Hursomhelst så är det faktiskt toppen och jag känner mig oerhört speciell när jag handlar mitt kaffe av Starbuckspojken.

Snart är det helg och det får mig på otroligt bra humör. Imorgon blir det middag med vin och film och på lördag ska vi se musikalen Chicago. Jag har fortfarande jättesvårt att se mig Kelly Osbourne som Mama Morton, men det kan bli intressant. Dessutom firar jag och Madde en otroligt stor dag på måndag. Det är då exakt två månader kvar tills vi får åka hem. Vilket innebär att det är en månad kvar tills det är en månad kvar. Toppen!

 Stranden i Southend, spenderade en toppensöndag med Madde där.

 Hahaha, jag bjuder på den här. Ni kanske finner den lika rolig som jag. Ser jag inte tillfreds ut och alldeles, alldeles lycklig?

Dagens lirare: Fishio. Barnabys nya guldfisk som han hävdar har en personlighet...
Dagens citat: Thea som skrev brev till sin mamma. "Dear mummy. I love you. I lick you hair when its wet and washed. Love from Thea".
Dagens fråga: Kan någon skicka Razorlight- America till mig?

Kommentarer
Postat av: Sara (TES)

varje gång jag läser om Barnaby så undrar jag hur det uttalas, hur fan uttalas det?
alltså ja bangar inte på att d snart är en månad tills det är en månad tills ni kommer hem =D
*vågen*

2007-10-18 @ 20:40:33
Postat av: cu

Sara är... märkvärdig..

2007-10-19 @ 16:01:59
Postat av: The writer

Sara är störtskön. Och det här är inget fyllesnack.

2007-10-21 @ 23:46:37
Postat av: Sara (TES)

HAHAHA Täss du är bässt
(läs det som ett rim)
ps.OBS! inget fyllesnack här inte.ds.

2007-10-29 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0