Ta en fikarast

Då var det min tur. Nu har även jag fastnat i bloggträsket. Nu ska även jag syssla med detta, dagens svar på Lunarstorm. Förr skulle alla har riktigt häftiga lunar sidor och de roligaste presentationerna, nu är vi där igen. Fast vi ska blogga. Utveckling i största allmänhet, vi har tagit allt ett steg längre.

Här tänkte jag faktiskt försöka vara ärlig. Berätta vad jag tänker på, vilket sällan är något normalt men kan vara ganska underhållande och försöka visa hur mitt liv är. Oftast är det ganska vanligt, ibland sämre och ibland en hel sjukt bra show. Jag föredrar det så, varierande.

Anledningen till att jag startade bloggen är för att lättare kunna berätta för vänner och familj allt som händer mig i London, dit jag flyttar 8: e September. Tänk att vi verkligen ska göra det, Madde? Vi som sagt det sedan vi var 14. Imponerande handlingsförmåga måste jag säga. Sedan är det bra att jag har en eftersom jag ständigt och jämt har åsikter om allt och genom att jag skriver ner dem så slipper någon stackare sitta och lyssna på allt.

Mitt blogg skrivande lär bli min paus i London, eftersom jag anser att kafferaster är en mänsklig rättighet. Där av valet av namnet. Ta en fikarast, kämpa för en mänsklig rättighet och enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0