Sådan mor, sådan dotter

Börjar bli trött och roar mig på mitt eget vis med arbetsbeskrivningarna. Detta blev inledningen på nästa projekt, Amex:

Amex  (förkortning av American express) American Express papperna kommer med posten. Posten anländer på förmiddagen.


Jag tänker att min mamma förmodligen inte kommer godkänna denna inledning. Mina korta meningar, den "billiga" svenskan och det fördummande i hela texten. Men man slutar aldrig förvånas!
Min mamma svarar:
Det blir toppen!
 Detta kanske är en karriär bredvid IBAN-byggandet?

Det kändes bra att jag får ha kvar min uppgift som författare till "Economic for dummies"...Hm, undra om jag får använda det namnet på pärmen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0