Nedslag.

Varför slutar jag aldrig när jag är på topp? Hittade denna roliga, men meningslösa quiz sida. Jag lyckades riktigt bra nyss med vilken Highschool grupp jag skulle tillhöra. Jag blev nörd. Men nu!! Jag försökte ta reda på vilken actionhjälte jag skulle vara, om jag nu vore någon...

JAG FICK 38 % Indiana Jones i mig! Helvete.

En del frågor var väldigt roliga. Man skulle på en skala från 1-5 klicka in om man höll med eller inte höll med påståendet. Ett av påstendena var: Hate is everything!!! Med många arga uttropstecken...

Hahaha, det fick mig att skratta det...

Måste för min image skulle tillägga att det var inte Indiana Jones som var "min actionfigur", utan en annan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0