Kan unga Herkules, så kan jag...

"Oh, jag heter Herkules och tror jag är så stark men egentligen har jag bara en blond pottfrilla och inga muskler".

Detta var vad Elin möttes av igår, efter mina stora insikter. Jag kom på att jag var bakfull, sovit en och en halv timma och jobbat 9 timmar. Jag menar, egentligen är det inte så otroligt med tanke på vad lilla mesen unga Herkules klarade. Om han klarar så mycket som han gör, vad kan inte vi andra dödliga då klara?

Sjöng för övrigt karamelldansen för min mamma. Hon blev inte förvånad. Hon skrattade. Hon kände att den är jag. Jag kände att det var lite konstigt att vara på ett kontor och sjunga karamelldansen. Kunde jag inte bara visat henne youtubefilmen?

Kommer för övrigt börja tillägna citat till folk, plus dagens lirare.

Inläggets citat: "Det var väl en rolig sväng" sagt av Mårre igår då han körde oss hem lite farligt. Jag skrattade iaf.
Dagens lirare: Hm, vet inte än... men det kommer. Klockan är bara 14.03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0