Jag tänker på någon som försöker likna en anka i tunnelbanan.

Dagen rubrik och citat tilläggnas Madelene och hennes tankegångar kring låten "Vem är du? Vem är jag? Levande charader". Det ska också tilläggnas att Madelene inte tyckte att det var konstiga tankegångar. Jag menar fortfarande att mina associationer till fulla finnar på finlandsfärjan är mer normala. Det är iaf mer vanligt med fulla finnar på finlandsfärjan, än med personer som försöker likna ankor i tunnelbanan.

Förresten är jag helt klart för, Madde, att vi ska marknadsföra min blogg och konkurra ( är inte det en underbar felstavning?) ut Daniels rosa paradis. Älskar team- work. Älskar när man ger sig på någon oskyldig för att din gillar rosa. Älskar livet.

Idag känns London bra igen. Nu vill jag åka. Igår kändes London inte bra. Då ville jag inte åka.

Ska för övrigt ikväll upplysa om onsdagen, så då behöver inte folk vänta längre. Eftersom alla dör av spänning om denna onsdag. Hm...?

Min mamma kommer hela tiden och lägger massa bokföringsordrar på mitt skrivbord. Herregud, tror hon att jag tänker göra massa jobb eller?!?
Är för övrigt min sista dag och det känns jättekonstigt. Har vant mig vid att vara här. Vant mig vid lönen. "Varje lön kräver sin konsument".

Jag och Elin åkte lite bil igår. Det var fruktansvärt roligt. Robban med ballen var med. Han fick oss att skratta väldigt mycket. Jag och Elin har alltid så höga och underbara tankar om män när vi kommer igång. Fast fan vad vi älskar män egentligen, hon och jag. Vi såg också två människor vi inte ville se ifrån bilen och jag får panik och skriker "Titta inte!!". 1. Spelar nog ingen roll om Elin skulle tittat på dem eftersom man inte hör om någon glor på en. 2. Elin körde bil och då är det ganska bra att titta. Har jag hört...

Daniel, var är min karamelldans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0