Insikter och farväl.


Fick just världens insikt. image4

Dagens lirare är ju självklart Unga Herkules.  Han har ett sådant utseende som man inte behöver kommentera, alla som läser det här ler ändå.  Ser ni hans seriösa min? Man kan tro att han inte har några ögonlock, den störde fan. Jag ska avslöja en hemlighet: Madde tyckte att han var söt när vi var små. Inte jag då. Skulle ALDRIG tycka om unga pojkar med blonda pottfrillor....

Ska snart pussa mina verifikatspärmar hejdå. På ett sätt är det väldigt skönt att jobbet är slut, men kommer ändå sakna det på något sätt. Sakna känslan av hur viktig jag känner mig i min dress- code, med mina stämplar, siffror och letande i pärmar. För att inte tala om den enorma hastighet jag kommit upp i när det gäller bokföring. Dessa ganska understimulerande uppgifter har fått mig att känna mig vuxen och VIKTIG.  Jag är förmodligen den lägst rankade på hela företaget, men dessa arbetsuppgifter och känslan de ger mig av att jag är vuxen får mig ändå att tro att jag är den mest viktiga personen på hela företaget... Tänk vad jag då kommer känna när jag är utbildad och ännu mera vuxen? Sweet.

Ska shoppa med mamma idag. Om jag inte hittar massa saker den här gången så tänker jag ställa mig mitt i affären och skrika att jag hatar det här. Någon som vill slå vad emot mig?

Undra vad Daniel gör nu?


Kommentarer
Postat av: Madelene

No...you didn't

2007-09-01 @ 11:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0