Economics for dummies...

Oj, förlåt... Jag menar såklart att jag gör arbetsbeskrivningar på jobbet.

Första stycket:

Med posten kommer papper från SEB som heter "Insättningsuppgift i bankgirobetalningar".  I en av "rutorna" på pappret står det Klientmedelredovisning, följt av ett nummer t.ex. 179.  Först kopierar vi pappret, stämpla och kontera aldrig på ett original.  Detta gör vi på kopian och originalet sätts in i en pärm som heter Bankgiro.


Jag vill gärna lägga till vilken tid ungefär som posten brukar komma och hur man öppnar brevet, men det får jag nog inte. Well, inga mer kommentarer behövs till det här... Mer än att alla nu kan förstå vilket tråkigt jobb jag har.

Kommer uppdatering om gårdagen/natten/morgonen samt eventuellt några bilder. Jag har själv inte vågat titta ännu, med tanke på att jag mår lite illa fortfarande. Men det löser sig. Donken middag ikväll med Elin. Hm, får man kalla det mat egentligen? Well, gott som fan ibland. Behövligt som få. Billigt efter en dyr natt. Hm, det där lät inte bra... Kan någon få mig att sluta skriva hm? Hm...
Jag vet, näst intill olagligt lågt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0